Bloggens skapare

Hejsan alla! Jag hade tänkt ta och berätta lite mer om mig själv och om bloggens syfte.

Jag är en väldigt nyfiken tjej på snart 18 år som går andra året på nilsholgersson gymnasiet med inriktning hästhållning. Första året bodde jag på skolan. Men sen bestämde jag mig för att bo hemma. Då jag inte riktigt kom in i gänget på de sätt jag hade väntat mig. Så nu bor jag hemma vilket är skönt för att nu kan jag lägga ner mycket tid på mina studier. Jag har hållt på med hästar och ridning i snart sju år. Det hela började 2005 då jag äntligen fick börja på ridskolan. Den första ponnyn jag fick rida var ett busigt dartmoorponny vid namn charlie sen dess har det bara fortsatt. Trots alla avramlingar så har jag endån fortsatt att rida. Innan har jag varit helt tokig i hoppning. Men nu tycker jag mest om dressyr. Har en sköthäst som heter Ultra P och som är ett halvblods sto som gymnasiet äger. Hon går just nu på boxvila efter en skada i benet. Så jag hoppas att hon blir bättre snart.

Jag har tre egna djur.
Molly min lilla cavalier king charles spaniel som jag är fodervärd på.
Snurre min stilliga hankatt
Vitnos min lejonkanin.

Syftet med bloggen är väl att ni ska kunna följa min resa genom både ridningen och min träning med min hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0